![]() |
Behöver du telefonsupport för att registrera dig? Klicka här Vänligen respektera detta debattforums regler |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]()
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det är visserligen en myt men, människor vet vilket beteénde man menar. ![]() Så fort man försöker komma med någon RIKTIG sanning... ber de kolla själva... eller erbjuder sig visa direkt ur watchtowers egen CD.. så är det "Bingo-Bingo-Bingo" (klappandes på öronen) och huvudet "tjopp" rätt ner i sanden för att inte höra. Intressant sekt fenomen får jag säga... Man är inte villig att lära sig något eller värdera ny information. Som Vittne.. tänkte man då att sanningen är så skör, så den tål inte ens den minsta prövning eller ljus för att då är jag rädd att den faller sönder? Jag minns faktiskt inte ens hur jag tänkte då längre... Jag tar det som ett friskhetstecken... Nu är beteéndet bara skrämmande ologiskt och IQ befriat.
En sanning, är något som tål en granskning. Annars är den inte en sanning längre. - Sinnen är som fallskärmar, de fungerar bara när de är öppna... - Hellre en falsk värld som är sann, än en sanning som är falsk... Ämnen: Ämnes-starter Doldis |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]()
| Visningsalternativ | |
|
|